dinsdag 14 november 2017

Verzoek!!!!! En de oogst van de laatste dagen!

We beginnen dit keer met een verzoek van onze dames die de lapjes aan elkaar zetten. Regelmatig worden er lapjes ingeleverd waarbij de draadjes niet zijn afgewerkt. Vanuit de groep dames die ze aan elkaar zetten wordt nu het volgende gevraagd: Natuurlijk snappen we dat niet iedereen daar toe in staat is, maar mocht u zelf dit kunnen doen: wilt u zo vriendelijk zijn om de draadjes netjes weg te werken, zodat de dames niet eerst uren hiermee bezig zijn? Verzoeknummertje van mijzelf hierop aansluitend: ik krijg zo nu en dan ook breiwerkjes toegestuurd die niet af zijn of waarbij zelfs de draad nog niet afgehecht is en dus bij het uitpakken soms iets uitgehaald wordt... Wilt u hier ook opletten? Zo blijft het voor iedereen leuk om aan dit project mee te werken! 

Van Alie ontvingen we deze kleertjes en Lien zette de deken in elkaar van de lapjes (Albanië)

Willy stuurde deze mooie spulletjes (Albanië)

Corrie zorgde voor dit moois, samen met mensen uit haar omgeving (Albanië)








José stuurde deze leuke spullen voor Roemenië





Van Bernadette kwam dit moois:

Els stuurde spullen van dames uit Kaatsheuvel: (Albanië)

Allemaal weer heel erg bedankt!


3 opmerkingen:

  1. Hallo, ik wil ook gaan lapjes gaan breien. Ik werk in een verzorgingshuis en de dames hebben al een aantal mooie lapjes af hoe kan ik me aanmelden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, ik heb sjaals en omslagdoeken gebreid en wil het graag opsturen. Kun je mij het adres mailen?
    Alvast bedankt!
    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even mailen naar delappendekensclub@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen