zaterdag 28 november 2015

Weer lekker druk en gratis patroontjes

Van Ank kregen we lapjes

Van Jetty een doos vol (gaat naar Roemenië)



Van Esther mooie spulletjes (naar Albanië)

Van Coby ook weer prachtige vestjes en meer (gaat naar Roemenië)



En uit België, van Riet lapjes en spulletjes (voor Albanië)

Allemaal ontzettend bedankt!

Van Karin kreeg ik haar facebookpagina door, waar je mooie patroontjes kan vinden. Misschien een leuk idee voor onze brei- en haakdoelen! Zoals Karin zelf schreef: .het enige wat ik vraag is om mijn patronen niet op andere groepen te delen(zodat ik ook zelf de eventuele vragen krijg en kan beantwoorden).. maar een link naar mijn patronen mag natuurlijk wel.. hoe meer mensen er plezier van hebben hoe liever(lid worden is gratis en iedereen met een normaal facebook profiel wordt zo snel mogelijk toegelaten)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten