dinsdag 23 september 2014

Is sinterklaas al in het land?

Toen ik gisteren thuis kwam, stonden er twee tassen voor de deur! Leuk! Maar van wie? Geen idee! (lijkt Sinterklaas wel!)
Vóór wie was natuurlijk wel duidelijk. Het ging namelijk om dekens en een poncho:



Later kwam een vriendelijke mevrouw wol brengen.
Bij Alie ging ik vandaag de grote wisseltruc toepassen. Alie gaat voor ons namelijk lapjes omhaken. Dus bracht ik haar voor de eerste keer twee tassen vol lapjes die door jullie zijn opgestuurd.Alie had echter ook alweer spullen voor ons klaar staan. Dus ging ik met twee dozen weer richting huis.....Lapjes en heel veel andere mooie spullen!




kleding

Poncho's, sjaals, dekentje, kruikenzak (met kruik)

Ook ontving ik vandaag twee dozen met  hele mooie lapjes van mevr. van Vliet (ze is al 92!)

Dus toen werd het tijd om alles weer op de foto te krijgen....en toen ik eindelijk dacht klaar te zijn, ging de bel.....de pakketbezorger met weer een doos! Helaas zonder afzender (alleen een postcode...)
En ook die zat propvol moois:


Mooie sjaals

Poncho's

Omslagdoeken en nog een poncho!
Lieve mensen, allemaal heel erg bedankt! Ik hoop dat jullie mijn blog lezen, anders weet ik niet hoe/wie ik moet bedanken...of moet ik toch Sinterklaas maar bellen? ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten